WELCOME UOLLS. BLOG AKU, CITARASA AKU. SEMPOI BLOGGER IS ME!

Jan 4, 2013

ROMANTIC! SO SWEETT ♡




Assalamualaikum .. Hai uolls... Arinie aku nak cite pasal romantic. Bukan aku dengan sesiapa pon .Sebab sekarang nie aku single not available la . Cerita pasal drama SETIA HUJUNG NYAWA. Aku tengok kat tonton, marathon tue.. Sampai tak makan, mandi pon lambat. Gara gara drama tue . Memang sangat romantik la cite tue. Aku tengok aku senyum dan ketawa sensorang. Btw, indahnya bercinta selepas pernikahan, dengan orang yang tak penah kenal plak tue. So, aku macam teringin la nak jadi mcm dalam cite tu . *angan angan kosong jer tue. Bagi pelempang ckit dekat muka aku utk aku sedar dari mimpi2 nie. Wakaka :) Nak cakap la yang Ersalina sangat comel dan manja, perangai yg natural g2. Zain plak, wooo..... Tough kottt .. Hehehe . Diorang sgt sempoi la . Best sgt la cite nie . Tapi satu jer perangai die, sangat cemburu buta. Diorang macam kanak2 ribena . *lari lari berkeliaran dlm rumah . Actually, aku nak sgt jadi mcm diorang, bahagia. Tapi apakan daya, takdir dan jodoh semua di tangan Tuhan . Aku hanya menanti dan terus menanti . Eheh! aku melalut dah nie . Bahana drama la nie . Compom masuk dalam mimpi aku kejap lagi . Tdow kew aku kejap lagi ?? Persoalan di situ . 


Ayat yang paling aku suke dalam drama nie time mama El nasihat kat El:

Itulah berkat ikatan perkahwinan.
Walaupun tanpa cinta, kalau dah ihlas dan jujur,
Allah akan tunjuk jalan yang terbaik untuk kita.

Doakan aku dapat jodoh yang baik la . Yang boleh bimbing aku ke jalan Allah . InsyaAllah . Aamiin :)



Photo: inilah Ersalina Imani dan Zain Hakimi, teraju utama drama Setia Hujung Nyawa... hasil cilok di twiter suhan movies...

Nie pelakon drama SETIA HUJUNG NYAWA. Chumell kan diorang dua nie . Sweet sangat la . Hehe :)











No comments:

Post a Comment