WELCOME UOLLS. BLOG AKU, CITARASA AKU. SEMPOI BLOGGER IS ME!

Jan 5, 2013

PERTAMA KALI DI SEOUL GARDEN



Assalamualaikum.. Hai uolls. Ntah kenape aku rase nak update jer blog arinie. Kejutan budaya la kot . Yela,  first time ade blog. *eh! Yekew? Dulu penah jer.. Tampar2 pipi aku bagi sedar ckit. Hehe. Ceqq nak habaq kat hangpa yang ceqq kat uma pakcik ceqq nie. Bersantai kat uma die . Padahal ceqq nak lari dari event kolej. *evil laugh*. Tue la, tak dapat kolej, nak kolej. Dapat kolej tak nak join event kolej plak. Bak kate MT2 kolej la kan. Ohmaigad3!! Aku dah melalut sesangat nie. Bese la kalau dah dapat menaip aku memang suka mengarang lebih dari yang diperuntukkan. *menunjukkan aku  nie student yang rajin*. Cewwaaahhh!! Baling2 sambal belacan kat muka aku. Hahahaha :)

Actually, baru-baru nie aku dengan kawan uitm aku pergi makan kat seoul garden. Tue pon puas pujuk mmbe aku yg name kila. Die tak nak g sebab katenye sakit kepala. Tapi... Memang betul pon sebab muka die pucat lesi mengalahkan pontianak yg tersepit kat celah pokok.. Wakaka :) *pontianak jeling2 manje jer kat aku nie*. Nasib la petang kan . Hehehe . Kteorang pergi memang rushing gler la tmbah dengan hujan petor sambar menyambar. *eh3!! Lebih2 menambah, padahal takde pon kan. Kteorang g 4orang termasuk aku. Kila, Ida, Min and aku.

...................................................................................................................................................................

Sampai sane, lepas bayar... Hambik kau! Sorang RM41 nasib aku bawak matric card dpt la less RM 36. Peehhhh!!! Rambang mata ceqq habaq kat hangpa nak pilih makanan. Nasib la Min penah mkn kat c2. Kalo tak mmg mcm rusa masuk dapur la kteorg mse tue. *sukati aku jer dok tukaq peribahasa*. Hahaha . Yg best kat sne, boleh mkn byk2, makan smpai pengsan pon takpe lah . Aku just mkn daging ayam jer . Masak sendri kot. Tue moment paling best la . Huhuhu.



Nie Min. Dialah yang pakar memasak daging. Yang wane putih tue sotong. Pehhh!! Aku tak suke! Ahakz!


Okay. Yang pkai tudung putih tue la Ida. Paling rapat dengan aku kat uitm even kteorang lain course. Aku jer yang lain course kat c2. Chumell2 kan membe aku nie .



Nie plak aku gan Kila. Nampak sgt die tak chat kan . Tapi lenjan jer time nak bergambar. Haha .

Bila dah nak balik baru nak snap pictures bagai. Haha . Nampak tak yang kiteorang makan banyak mase nie. Aku tengah makan boleh mengantuk pulak . Makan nie time rushing kot sebab soknye aku ade quiz and assignment kene hantar. Chill kan aku ? Macam takde pape jer besok. Hahaha :)


Hahaha . Nampak tak kerajinan aku memasak daging. Padahal aku sruh Kila amik gambar aku. Hewhew. Pinggan berselerakan macam kteorang makan ramai2. Padahal 4 org jer kot...




 Aku melantak bagai la . Macam orang tak makan 10 tahun weyhh!! 



Nampak kan kehodohan muka aku tue. Haha . Mane taknye, lepas abis kelas pukul 6ptg trus gerak kuar mkn. Tak sempat den nak touch up bagai.

P/s :: Please. Jangan membazir makanan sebab tue kan rezeki dari Tuhan kita :)








No comments:

Post a Comment