WELCOME UOLLS. BLOG AKU, CITARASA AKU. SEMPOI BLOGGER IS ME!

Jan 6, 2013

OTAKKU BERCAMPUR BAUR ==''



Assalamualaikum.. Hai uolls.. Cikalang msti korang dah lena tidur dibuai mimpi kan? Aku jela yang tengah hadap lappy kesayangan aku nie. Aku beli guna duit aku sendiri taw mase aku Part 1. *eh3!! Takperlu3 asenye aku nak cite pasal aku beli lappy nie kan. Btw, pasal tajuk entry aku, mesti korang taw kan ape yang bercampur baur tue. Myabe tom yam seafood, tom yam ayam, tom yam daging. Huwaaaaa :( cakap pasal tom yam kan , aku dah lame tak melantak tom yam seperiuk. Ohmaigad3! Macam kebulur sesangat kan aku nie. Hahaha .

             
Nampak sangat delicious kan ? Tetibe perut aku berbunyi plak. *lap2 air liur korang yang tengah meleleh tue, Wakaka :)

Okay. Dah nampak kemengarutan aku nie la . Ntah bnde yang merasuk otak aku pepagi buta nie. Patutnya kene tdow bhaii .. Gua nak cakap sama lu sume yang gua nie tak boleh tdow awal2 la. Pukul 3 4 pagi baru mata gua mau lelap la. Kesian gua kne melayan mata gua yang manja terlebih nie. Hahaha .

Korang still ingat lagi tak yang aku ade cite pasl MR.S tue. Pukul 2 lebih td die ade msj aku cakap sorry sebab masuk wad 3 hari and tak msg, handphone tinggal kat rumah. Aku mase tue tgh ego habaq kat hangpa. Aku just reply hmmmmmmm..... jer. Hangpa taw, die tak reply msg ceqq... Lagi menyirap la hati ceqq... Lepas tue, ceqq biaq je dlu. Malam td ceqq misscall, *nmpak kan kejatuhan ego di situ* ehehe . Die msg sorry la sbb bluurrrr ckit lepas baik demam nie, ceqq reply Oh! eh!.. Yang ceqq panas bila die habaq nak msg tak nie sbb die tak de mood, taknak marah. Tapi mesti hangpa dah taw apa yang ceqq nak sebenaqnya kan. Hehe . Ceqq nak dia pjuk2 ceqq.. Tapi hampehh jer.. Hareeeeemmmm takde.. Wakaka :) Nampak tak yang gua nie syok sendiri. So, ceqq buat kptusan takkan msg dia smpai die yang start msg dlu. Kita tengok mission nie berjaye ke tak eh! Chaiyook!!


  
Aku tak mampu nak mengharapakn jadi macam gnie...


Cukup lah sekadar macam nie. Dia hiburkan aku. Aku suka dia happykan hari2 aku dengan senyuman dan gelak ketawa.

Stop talking about him. Pasal sahabat aku pulak. Sekarang dia dalam kesusahan. Unfortunately, aku tak dapat nak bantu dia sebab sekarang dia jauh dari aku. Aku pulak balik akhir bulan nie. Aku cakap tunggu aku balik, then dia cakap nak pakai duit minggu depan. Aku sesak dengan duit. Yang mampu aku tolong dengan gadai cincin aku yang tak muat tue. Aku sedih sangat sebab tak boleh tolong dia. Mase aku susah, dia selalu sangat tolong aku. Tapi famy, aku tetap akan tolong kau nanti. Kau tunggu ea? Aku sayang kau and aku anggap kau macam abang aku sendiri dah. Aku akan usahakan macam mane ea.. Trust me :)




Keadaan aku dah macam nie pikir pasal masalah kau. Tapi aku taw keadaan kau lagi teruk doww.. Sorry :(


Pasal Si Buntat aku pulak. Aku risau pasal die sebab dengar ura ura 8hb nie akan mengalami ribut tropika SONAMU kat pantai timur. Dengar cite TERENGGANU dengan KELANTAN jer. But, aku tetap risau gak. Yela, Pahang kan bahagian pantai timur gak. Ptt la aku mimpi tsunami semalam. Tapi aku pikir sebaliknya. Nothing happen. Sampai la aku dengar khabar angin macam gnie . aku takut.  Aku doa sangat2 si buntat tak pape la . Btw, aku rindu gler2 bhaii kat Si buntat aku tue. Tak lena tdow aku. Huhu .  


Adek, ibu rindu sangat2 kat adek. Ibu nak peluk adek, cium adek, tdow dgn adek. *kesat2 air mata, hembus hingus...

Actually, arinie aku tak bape nak chat sgt. Td lepas makan aku terus batuk2 dan sesak nafas. Tapi aku buat tak taw jer sampai la aku tertdow dengan sendirinya. *hamboi.. Ayat nak skema jer.*. Compom cikgu BM aku kalau bace blog aku, dia bangga tengok ayat yang aku tulis. Ehek3!! Okay3... Continue... Merepek di tengah pagi plak aku nie. Haha . Maybe sebab dua hari berturut2 aku dok hadap lappy tanpa henti kot. Sebab tue jadi cm g2. Nak kate aku ade lelah, rasenye cam takde je. Tapi tak taw la kalo Allah nak bagi aku penyakit tue. Mintak jauhkanlah! 




 
Macam nie kot jadi kat aku klo aku duk hadap lappy jer. Hehehe ..


Cikalang jam pon dah menunjukkan detik 2am. So, aku kene pakse mata aku yang ala ala manja nie tdow la. Sok aku ade kelas kot. Nasib dua kelas jer. Nasib jugak kelas tengahari. Tapi, aku kene bangun awal gak sebab nak balik kolej kan . Lepas tue nak pergi jumpa KP. Tue lah, aku buat kje tangguh2 lagi. 

Btw, wish me luck ya! Semoga aku jadi student yang bagus untuk semester ini dan berikutnya. Aamiin :)


                       
Nak jadi cenggini jugak. Baling2 topi bagai. Hehe ..


P/s:: Jangan nak gatal tangguh kje kan dah menyusahkan diri sendiri. Nie lah entry aku yang dimaksudkan dengan bercampur baur. Harap korang hepi membacenye. Chow!


No comments:

Post a Comment