WELCOME UOLLS. BLOG AKU, CITARASA AKU. SEMPOI BLOGGER IS ME!

Jan 4, 2013

KERINDUAN TAHAP MAKSIMUM®


Assalamualaikum . Hai uolls. Tetibe time aku tgh mandi td terpk nak update entry baru . Peeehhhh! Menyirap gua tadi mase nak tarik getah paip, air termasuk dalam hidung gua. Mesti uolls nak ckp gua truk kn baru bgun tdow and nak mandi. Peduli plak gua kan, mase cuti la nak bangun lambat. Eh! macam la hari bese gua bangun awal plak. Reject gua jadi bakal isteri korang. *lempang-lempang muka aku, dah melalut sgt nie. Mamai lagi*. Nak marah tak boleh sebab salah gua kan g bukak air dulu . Gua hanya mampu beristigfar dalam hati jela. Al maklum lah gua dalam bilik air time tue . Ohmaigad3! Aku dah melalut yg tiada kaitan dengan entry kali nie kan . Wakaka :)

Actually, aku rindu sesangat dengan MR.S aku. Mesti korang nak taw die sape kan. Aku anggap die mcam abg aku. Yela, aku nie mane ade abang kan. But, die anggap aku nie lebih dari seorang kawan and adek. Tpi kurang ckit dari makwe die. *Acane tue ea die anggap aku? Pandai2 la korang pikir2kan . Hehe. Oooppppsss! Lupa nak habaq kat hagpa suma yang dia dah berpunya. Aku nie dah kenal die lame dah, cuba tak berborak jer. Maklumlah, die tue membe rapat ex aku dlu. So, paham2 kan lah yerk . Kang ade yg bergaduh disebabkan wa. *perasan jer wa nie, muke cm cantik. tpi chumeel jer . Bhahaha*. So, lepas aku putus gn ex aku, aku jadi rapat gn die sbb aku selalu cite mslh aku kat die. Sampai la satu malam die meluhkan perasaan kat aku yang die sayangkan aku. Yela, tiap2 malam bergayut gn die, tapi aku tak tinggi2 pon. Rendah itu chumell okay. Hehe . 

*****
********
**********
***************

Tapi......... Sejak kebelakangan nie, die dah jarang nak contact aku . Handphone aku memang sunyi la baq kat hangpa suma. Aku sedih sbb takde org tiap2 malam nak call aku, usik aku, pujuk aku. Sebab die baik sgt gn aku. Aku mengaku yang aku sayang die. Tapi aku hadkan sayang aku sebab aku taknak terluka untuk kali yang kedua. Oooppppsss! Kantoi sudaa.. Dah nak masuk 2minggu dia tak contact aku. aku call die tak angkat, mesej die tak reply. Sedih kan life aku. Ari tue dia cakap die demam, tapi lame btul kan die dmam. Hmmmmmmm..... Maybe die nak luangkan masa dengan awek die kan. Aku tak nak la ganggu relay diorang sebab aku bukan perempuan macam tue dan taknak jadi mcm tue pon. 

Teeeeeettttttttttt........... Dulu dia ade janji gan aku die takkan sesekali tinggalkan aku sampai aku jumpa orang yang betul2 sayangkan aku. Jahatkan die??? Die nak jaga aku la kott.. Ntah la... Die nak bagi aku teddy bear besar cm aku kalau aku sukses lost weight 10kg. Tapi, macam takkan berhasil kot. Membe2 aku cakap, kalau betul org sygkan aku, die akan time kelebihan dan kekurangan aku . 



Tapi aku hanya mampu bersuara dalam hati jer . Sebab... Maybe kau dah lupakan aku .


Mesti korang nak tengok pict die kan. Tapi, tak yah la. Biarlah aku jer yang kenal die. Eh! Manalah taw kalau makwe die terbace blog then tgk muke pakwe die. Mau tak mengamuk nanti. Haha . *aku punye imagine ke depan sangat la*.

Aku teringin nak dapat bear besar macam nie . Sebab aku bole cite kat die bila aku sedih, hepi, kecewa dengan org sekeliling aku. Tapi.... Ntah dapat kew tak kan ? Just wait and see .....


                                            Untuk aku lupakan dia, aku fokus kat stdy aku macam nie ....



Kadang kadang aku layann twitter aku dengan kengkawan aku..... Guna handphone jer . Sebab nak bagi berbunyi. Happy ckit hati aku . Hehehe. 



So, sekarang dah hilang ckit kesunyian aku nie . Tapi still rindu dengan die lagi. Rindu nak calling2 , mesej2, bergurau gurau.



aku taknak kesunyian lagi la gler . Kau buat aku tak tentu arah bhaiii. Aku jumpa kau aku sepak2 muka kau tue . *mood aku terlalu skait hati dengan ape yang die buat nie*

P/s :: Jangan rindu orang yang tak penah fikir pasal kita. Damn !!





















No comments:

Post a Comment